Web sitemize yeni eklenen video ve haberlerden haberdar olmak için e-posta adresinizi ekleyin.



Sorular ve Cevaplar

Sorun Cevaplayalım

 
Geri

İlaç basur yapar mı?

Sayın hocam 6 yıl önce makat çıkması hemoroid sebebiyle Ankara’da operasyon oldum 6 yıl hiç şikayetim olmadı 1ay önce WC sonrası şişlik batma ağrı oluşuyor ............................ krem kullanıyorum rahatlıyorum WC de ıkınma ve kabızlık var Hemifasiyal spazm hastasıyım ............................ , ............................ , ............................ kullanıyorum bu ilaçlar basuru yeniden oluşturmuş olur mu Ortam uygun olsa muayene için gelirim Muayene ücreti hakkında Bilgi verirseniz sevinirim (12 Mayıs 2020)

Geçmiş olsun. Hemoroid hastalığı: ileri yaş, uzun süreli (kronik) kabızlık, uzun süreli (kronik) ishal, şişmanlık, gebelik, lohusalık, kalıtımsal, dışkılama sırasında aşırı ıkınma, iç makat kasında (internal anal sfinkter) direnç artışı, fazla dışkı gevşetici ilaç (laksatif) veya lavman kullanımı, liften fakir ve kırmızı etten zengin beslenme, uzun süre oturarak yapılan görevler (bankacılık, mimarlık, mühendislik, sekreterlik, vb.), ağır yük kaldırma (halter kaldırma, vücut geliştirme sporu, iş gereği yük kaldırma vb.), düzenli olarak ata, bisiklete veya motosiklete binmek, tuvalette gazete okuma, tablet veya akıllı telefon kullanma alışkanlığı olması veya dışkılama sırasında uzun süre ıkınma ile oluşur. Bahsettiğiniz ilaçların hemoroid oluşturduğuna dair bir bilgi yoktur. Yalnız proktoloji veya ‘’makat hastalıklarının ameliyatlı ve ameliyatsız tedavisi’’ konusunda hizmet veren ekibimizden yardım almak istemeniz durumunda randevu hattımızı arayabilirsiniz. Saygılar,

(12 Mayıs 2020)
Önceki Sonraki
 
 
 
Ana Sayfa       › Sayfayı Paylaş       › Sayfayı Yazdır       › Site Haritası       › Medya: Engin Çelik & Burak Sayılı